Технічний паспорт квартири – це найважливіший інформаційний документ вашого житла, що містить детальну і детальну його характеристику. У ньому зафіксовані всі головні характеристики і параметри, такі як:

  • Загальна площа.
  • Житлова площа.
  • Метраж всіх приміщень у окремо.
  • Кількість кімнат, метраж.
  • Розміщення комунікацій.
  • Товщина стін.

Крім того, в техпаспорті повинні бути відображені всі зміни та перепланування, вчинені в квартирі. Під переплануванням звичайно розумію перенесення і розбирання перегородок, дверних прорізів, збільшення або зменшення кімнат, обладнання додаткових кухонь і санвузлів, розширення житлової площі за рахунок, ліквідація якого-небудь приміщення, переобладнання тамбурів.


Перепланування потрібно виконувати з обережністю, щоб не пошкодити міцність конструкції будівлі, не погіршити зовнішній вигляд фасаду. Нерозумні і несогласованнее перебудови можуть порушити роботу інженерних систем і протипожежних пристроїв. Як і у багатьох випадках, девіз «Не нашкодь» буде тут як не можна до речі. Крім того, такі «шкідливі» перепланування просто-напросто протизаконні. Щоб не виконати перепланування без неприємних наслідків, потрібен проект, який розробляють ліцензовані організації.

Техпаспорт ні в якому разі не слід вважати документом, що підтверджує або якимось чином закріплює права власника, але без нього абсолютно неможливо оформити ні угоду купівлі-продажу, ні факт дарування, ні приватизацію.


Так що він просто необхідний вам, якщо ви маєте намір:

  • Продати або перереєструвати квартиру.
  • Взяти кредит під заставу житла.
  • Оформити розділ майна між декількома власниками.
  • Вступити в права спадщини.
  • Приватизувати цю нерухомість

Перший техпаспорт отримує покупець квартири в новобудові. Спочатку забудовник оформляє техпаспорт на всю багатоповерхівку, а вже потім мешканці отримують техпаспорта на окремі, придбані ними квартири. Для цього вони зазвичай звертаються до БТІ і оформляють заявку на проведення первинної інвентаризації.

Як часто потрібно міняти техпаспорт

Закон України зовсім мовчить з цього приводу і не містить ніяких вказівок щодо того, як довго техпаспорт є дійсним. Немає необхідності міняти техпаспорт, переданий вам при оформленні угоди купівлі-продажу з попереднім власником. Але необхідно замінити його, якщо при останній інвентаризація були виявлені зміни у складі власників або технічний стан об’єкта нерухомості.

Де отримати технічний паспорт

Якщо ваш будинок вже далеко не новобудова, а техпаспорт тим не менш необхідний для проведення операцій з нерухомістю зробити це можна декількома способами. Демонополізація у сфері інвентаризації значно спростила процес її проведення, зробивши її більш зручною та зрозумілою. Оформити техпаспорт можна, звернувшись в БТІ за місцем проживання в Україні або до відповідних фахівців.


Тепер оформлення технічного паспорта залежить більше від ваших фінансових можливостей, ніж від будь-чого іншого. Чим швидше він вам потрібен, тим дорожче це буде коштувати. Існує величезна кількість приватних БТІ, готових прийти вам на допомогу у будь-який момент. Від вас знадобиться лише наступний пакет документів:

  • заява на технічну інвентаризацію;
  • паспорт та ідентифікаційний код замовника(оригінал і копія);
  • правовстановлюючий документ на квартиру – це може бути свідоцтво про право власності, договір купівлі-продажу або дарча (запасіться декількома копіями всіх наявних документів);
  • старий техпаспорт, якщо, звичайно його передав попередній господар квартири або він просто у вас десь завалявся;
  • проектна документація (при наявності такої);
  • довідка з кооперативу і ордер (якщо техпаспорт оформляється для приватизації);
  • у різних ситуаціях можуть знадобитися додаткові документи.

Співробітники будь-якого приватного БТІ з радістю розділять з вами ношу оформлення цього документа. Зазвичай вони навіть самі заїжджають за документами. Крім того, від вас буде потрібно стовідсоткова передоплата. У деяких випадках, особливо, якщо відбувалася перепланування, співробітника БТІ необхідно буде провести огляд квартири. У зв’язку з цим, власник квартири повинен буде надати йому таку можливість у зручний для всіх час. Ось і все: залишається тільки чекати. Як тільки документ буде у вас у руках, ви готові здійснювати всі заплановані операції зі своєю нерухомістю.

6142
Твітнуть

Читати схоже

Як продати кімнату і які документи для цього потрібні?

Правила оформлення квартири у власність – що важливо знати?

Приватизація квартири: як і навіщо